HEJ

Deppigt inlägg förut. Alltså sorry verkligen. Ibland, bara ibland, vill man bara ta ut sin ilska på nåt. Och ja. Det är ju så jag känner hehe. Så, men jag ska försöka göra något åt mina problem. Och när skolan börjar kanske ta en bloggpaus (återkommer om det då).

Iallafall. Är jag den enda som inte fått nya blogg.se? Jag är dock ganska glad för det verkar inte vara så poppis.
Jag påbörjade ett inlägg om vloggar. Och det skulle säkert blivit asbra. MEN... Utkastet försvann så. JAHOPP
Så Men ja. Idag har jag 1. vaknat. 2. ätit frukost samtidigt som jag titta på glee samtidigt som jag sminkade mig (skaduuuush). 3. Ina kom hit och "hjälpte" mig med att rensa i rummet. Faast vi (jag) städade mest och gjorde inte det som verkligen behövs; bokhyllan. 4. Gått till gamla fritidsklubben. Träffat gamla fritidsledare. Det va kul. 5. Ätit lunch hemma med ina. 6. Glee project med ina. 7. Nuet dårå. Lyssnar på podcast av Clara Henry och Simon Lussetti.. Ska faktiskt ta tag i bokhyllan nu.


Saknar Alexxx :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aleeex sakkknar digg meddd.

2012-08-17 @ 10:44:31
Postat av: Annika

SV: tusen tack :D

2012-08-22 @ 17:59:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se/



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0