Informatioooon

HEJ!
Just nu känner jag såhär: Ska ta en bloggpaus från och med måndag.
Andledningen är då att vi går efter schemat från och med idag och halleluhja det var inte lite annorlunda än förra året Börjar tidigt och slutar sent varje dag förutom onsdag... Iallafall så känner jag att jag inte kommer ha tid eller orka blogga. Men det är ju på prov, kan hända att jag saknar det.

Men trots bloggpausen så kommer jag göra tidsinställda, eftersom jag fick lite inspiration nu. Cirka en gång varannan vecka dårå. Så klicka er in ibland om ni vill det så :)

Ska ju också börja på sång nu så kommer ha mindre tid. ;P

ha det under tiden!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Jag vill tacka dig så oerhört mycket, att du hjälpte mig att vinna första pris i Becca Designs tävling. Jag håller var jag lovat, så här är din länk: http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/jag-vann-forsta-pris.html#comment

2012-09-16 @ 20:33:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0