Köpt i France

Hejhej! Jag har haft det toppen. Men det är ändå skönt att komma hem.
Det här har jag köpt. (plus lite presenter men det får inte ni seee)


Väskan hittade jag på en gatumarknad på halvön Quiberon. Hängslena är från en liten vintage butik i Mont Martre, Paris. Blev kär i hela affär'n :(.
Nina Simone; Har en lp med henne. En grymt unik och fantastisk jazzröst. Les Choristes; En film. Asbra, se den! Les Griffin presents blue harvest; har sett ett av avsnitten. Antar att detta  ej går att få tag på och den var så JÄKLA billig!! Och Ella för att hon är så jädra fantastisk.
Ett par Levi's shorts second hand för ynka 10 euro. Vilket är så jäädra billigt. Ska klippa av dom.
G.a.p hängselshorts. FAANCY. Också köpta vintage.
Fame. Den kostade 5 eller 4 euro. Nåt sånt. Har ju inte sett filmen så får ta och göra det nu då :D Och baskern 6 euro.
ELLE. Förstod faktiskt lite :)
GODIS. Tictac strawberry. Skittles crazy sours och maltesers. GÖTT
Nu; Lite glee. Har inte sett på det sedan fredag förrförra veckan D:

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0