Mat är gott

Foton på mat genom tiderna (känner att jag börjar få brist på blogginspiration just nu)

Älskar att fota mat. kul. hoppas ni blir hungriga och suktade nu. jag sitter väl förmodligen och smaskar på en och annan croissant!


Fridhemsplans italienska restaurang (mest "känd" för sin glass)






waynes Frappe!! TO DIE FOR

saffanspannkaka.. så jäkla gott.

ma own cheesecake. Im fab doing cheesecakes. Really. FABULOUS!

Köttfärsfyllda grönsaker. Godast e det med Tomater :)
Pasta och tonfisksallad.

muffin i England.


Bakelse (på fö'lsedagen) i Manchester.

CHEJJPS

GIANT!! Från muffinsfabriken. KÄRLEEK [åt inte alla själv, vi hade gäster]


Muffins på Inas fest. Det är alltid muffins på Inas fester. Vi pratar ju om Ina ;)
En annan cheesecake jag gjort ;)
HEJRÅ

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0