Ska träffa Kj..

Kj är Kajsa. Men sedan typ föralltid har hon kallats Kj.

Problemet är att jag ska träffa henne om typ en halvtimma och jag är inte alls iordning. Har på mig pyjamas (eller egentligen, det är bara en t-shirt) och har inte ens borstat tänderna (USCH FY VIDRIGTTT)..... har inte ätit lunch.
Men vad fasiken har jag gjort under dagen... Svar: Sovit, ätit frukost (gott) och rensat böcker, skivor och dvd:er. Vi ska försöka göra oss av med min feta fula bokhylla och skaffa en avlång istället. För jag ska få ta hand om syrrans turkosa fåtölj. Den kommer att matcha min vinylmöbel... som änsålänge är brun men ska bli turkos. Jag är en sån person som ständigt vill ha förändring. Och mitt rum är ständigt i osäkerhet på den fronten.
Nä nu får jag fan i mej sätta på mig kläder.. FRÅGAN ÄR VAD!? ÅÅH ÅNGEST
me in le Paris

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0