Swaggerjäveln

Vill fylla femton nuuu så jag kan åka moppe. Men än sålänge så får man åka på inhängnat område.
Det är faktiskt en sak det här som ni inte hade en aning om "about me". Att jag älskar fordon. Mest gamla och söta men även coola dyra bilar och sådant. Min syrras pojkvän har en massor av moppar av märket Ciao som är jättesöta och retro. Det var en sak han nördade ett tag. Nu tror jag han mest intresserar sig för Lisa Larsson.

Han har ju iallafall sagt att jag skulle kunna åka på landet (på en grusväg) i sommar. Vilket vore apbra.
Mormor håller ju på att flyttar just nu och vi hittade en gammal hjälm där. Den var ju väldigt cool. Så den tog vi med oss (mormor åker ju inte direkt moppe).
vackra foppatofflor......... det är faktiskt mormors! Förövrigt är chinosen från JC

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0