En skrattartad video på sin väg.

Har spelat in en videoblogg. Jag ska bli känd av den här. Det ska jag. Japp!

Jag skrattade själv faktiskt. Hihihihi.
Nu ska jag bara sitta med Windows Moviemaker och hoppas på att det går bra.
Så jag återkommer senare. Jihoooo.
Sånt här gör jag på de jäkla fredagskvällarna.
Imorgon ska jag träffa Alexandra. Och det känns som en bra grej att gö'. Vi ska va med Hennes hund Britta och köpa andra glee boxen hihiehia JA :D

Tack Sanna för din kommentar :) tjuter av glädje ♥

min gud. min kärlek

PRATADE FAKTISKT I TELEFON
stör inte. Pratar med morsan

Min padre ska skaffa sig sådanahär glasögon. Swag bro!! Påtal om padre så ska jag börja på spanska c-språk! Kul som fan enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, och det ser Britta allt fram emot!! :D

2012-06-09 @ 08:28:51



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0