I just can't stop loving yooouuu

Lyssnar på michael.. Idag flyttar mormor så vi ska dit och hjälpa till. Jag och far ska köpa en tv till henne. Det ska bli kul. Men vi ska tåget hem.. Vilket känns lite sådär :P Men det kanske ändras. Om man gnäller lite ;P

Såg att jag inte bloggat på 2 dagar och 16 timmar. Beklagar. Igår så såg jag på lite för många glee-avsnitt och även ett New girl. Såg på matchen (vilket jag inte borde gjort) och minglade på pappas jobb hahaha. I Söndags va jag på landet.

Imorgon så är det skolavslutning. Skööönt. Slutade efter lunch (som förövrigt var älgfärsbiffar med rösti och stuvade champinjoner GOOOTT) Och då gick jag, Estella och Evelina hem till my crib och hade "spa". Först ångbadade vi våra ansikten, sedan gjorde vi en peeling av socker och olja och sist en ansiktsmask mot porer med äggvita, honung och citron. Nu är jag len som en baby... Kan skriva någon gång hur man gör :D Lätt och måste säga bättre än ansiktsmaskerna man köper!!

Så har sjuan gått. Fort som fan. Men jag tycker det varit skitkul. Imorgon så kommer en i klassen få ett stipendium på 700 pix. Man ba ååh!! Vi får helt enkelt se vem som får det ;) Klart jag hoppas det är jag :')
Nu ska jag dagdrömma och äta mellis. hejdå.


gammal bild på mig och min lilla tjockis Coco.

Kommentarer
Postat av: Im sexy and I know it.

Nämen vilken söt lurveplutte!

2012-06-18 @ 22:27:28
URL: http://alexandragummesson.blogg.se/



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0