jag har det bra jag har sommarlov

HEJ

Jag är glaa'
Är ni det?
Jag har lov!!
Har ni deet?

Idag var jag på galapremiären av rock of ages! Sjukt bra film, se den ;) när den kommer ut på bio!
Såg bla. Kicken, Sean Banan, Molly från Let's Dance, Tobias som dansar i let's dance, Sarah Dawn Finer, Edward af Stillén, Jonas Åkerlund (han har gjort musikvideos till bla. Madonna och Lady Gaga!!!) och självklart Malin Åkerman som är med i själva filmen. Det var ju spännande :P Alltid kul att glo på kändisar (ganska många B men ändå!) Det var min andra galapremiär. Den första jag var på  var Sherlock holmes the game of shadows. Jag har fått gå för att min syrras pojkvän Miki jobbar på Fox och får biljetter. KUUL E DET.

Imorgon ska jag dra till bibblan för att låna massa med Monica Zetterlund och andra skivor. Ska låna en bok om henne också. Måste fylla på min Iphone med musik när min Spotify inte funkar (fuck my liiiife!!). Nu är det lov och det är så jävla skönt! Ligger här i min säng, dricker grönt te och lyssnar på den bästa kvinnan i världen, Monica. Hon betyder så mycket...



Cheers (bör läsas med irländsk dialekt)


Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0