Jag vet inte vem jag är.. men jag vet att jag är din.

hejj. Dricker grapefruktjuice och lever (livet). Idag på teatern va det kuul. För alla ville göra en personlig favoritpjäs till hösten! Vi läste två scener sedan (på lunchen och rasten. långa raster på torsdagar) så läste jag och Tora och Alexandra hela pjäsen :D Den heter "En vampyrberättelse" och är typ skiiitbra. Inte sådär twilightslisk utan riktigt braa. Ska skriva klart det här och sedan se glee. Kul liv. Skulle egentligen dra till St. Eriksplan och köpa andra boxen (har sett typ alla avsnitt, men vill ha alla boxarna, har bara första) men Alexandra ville också köpa den, så vi gör det tsm på typ söndag.












/t-shirt weekday vintage/Socks Weekday/Shoes Beyond Retro/Shorts Myrorna (second hand)/

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0