Midsommar.

Hejsvejs!

Förlåt för att jag inte bloggat i helgen. Har varit på landet.. Som ni kanske förstår.
Vi kom dit på torsdagen vid tre tiden eller något. Då var redan Fredrika, Olle, Tove, Nisse och Jonas där. Vi känner de just genom landet. Vi träffades för 8 år sedan eller något på stranden. De har precis sålt sitt landställe som låg ganska nära vårat. Så de ville gärna vara där länge. Några av de kom redan onsdagkväll. :) Vi har haft jättetrevligt :) Även fast Nisse och Jonas (14 år, fast 97:or) höll på och knuffas och prata ett tag när vi skulle sova. Vi barn sov nämligen på vinden tillsammans x). Men i det stora hela har jag bara haft astrevligt. De lagade all mat (fast jag gjorde cheesecake) och diskade osv. Hoppas de kommer nästa år också och lagar mat åt oss. Gott var det! Hade dock haft ännu trevligare om min syrra va där och inte i Spanienjäveln. :(
Vi håller på för fullt nu och bokar det sista till frankrike resan :) Ska bli Fetakul! Vart i frankrike en gång, när jag var 8 månader.. haha. Och läser ju franska i skolan så hoppas jag kan prata lite iallafall.
Har inte fotat så mycket vilket suger. Det jag fotade orkar jag inte ladda över nu så ni får istället se hur jag hade det förra midsommar!
haha min syrra kommer hata mig för att lägga upp den här bilden men gjort e gjort.
DU E FIN ÄVEN FAST DET DÄR INTE VAR DITT FINASTE ANSIKTE♥♥♥
Har jag förändrats (SÄG JA NU FÖRFAN)
FIIN ♥ SAKNAR
synd att jag inte hade en krans i år :(
Kajsa
Posaren
jaa. så midsommar vart det ju inte :P Nu ska jag göra några tidsinställda inlägg.

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0