mina bästavänner.

Fick förra veckan en glassmaskin som nu är min bästavän. Har gjort kaffeglass och vaniljglass. Kaffegalningen jag själv älskade verkligen kaffeglassen. Den är uppäten nu :<. Är inte så förtjust i vaniljglass men gjorde det åt mams och paps. Kommer skapa fantastiska skapelser med min nya vän. det tror jag verkligen.

Nu till min andra bästavän i mekanisk väg; min kamera. Har ju haft honom i ett år nu, lite mer än så. Fotade så sjukt mycket förra sommaren. Måste komma ihåg att ta med honom imorgon när jag ska ut på äventyr. Tog bilder nästan varje dag. Dessa tog jag nästan precis för ett år sedan.
tove
Pepzii ♥
Lisa
Maria ahahahha
fotograferna
det var ett par.. Min kamera heter, för er som undrar, Panasonic Lumix DMC-g2. långt namn...

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0