Sail away with me...






/Jeans Cheap Monday/Jacket Emmaus vintage/

Detta har jag på mig. I Uppsala så är vädret växlande. När jag tog bilderna var det soligt och ganska så varmt (frös lite i t-shirt bilden). När jag tog skobilden (tog den sist) märkte jag att det kommit små regndroppar på kameran. Sprang in. Sen började det ösregna.. Vi har precis varit och kollat på mormors nya lägenhet. Den var fin och gullig och allt ihop. 30-40 tal. Då var det först varmt och soligt. Sedan slutade det med ösregn. Nu verkar det lugnat ner sig xD Ska åka med pappa och köpa godis. Mumzzz <3<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättefina bilder :)

2012-06-07 @ 22:07:34



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0