And as the women said, that day I was crying out, god put his diamonds in the sand, but then he will always take them back.

Fin rubrik från Laleh - Elephant. Har varit en favorit sen jag var liten! Såg henne i somras; magiskt! :)

Jag har ju en bloggpaus. Vilket ju är otroligt skönt! Men jag vet inte, längtar lite grann efter att skriva och så. Skolan rullar på bra. Känner mig säker och ingen stress även fast vi ska ha betyg nu i jul. Tror det kommer gå fint! Åttan alltså. Många säger att åttan är värsta året, andra säger nian och några gymnasieåren. Själv känns det verkligen som ett mellanår. Just i delen jag tillhör i skolan; musik/teater så har vi en fadderverksamhet. Det är niorna som är faddrar till sjuorna. Vi åttor är som mellansyskon, men nästa år är det vår tur. Så jag längtar på många sätt till nian. Ska bli kul. På teatern håller vi på med en GRYM pjäs. Vi är en mycket större grupp nu. Vi har riktigt roligt! Har mina tankar på att börja lookbook:a. Har ett konto men inte börjat lägga upp en. Skulle vara roligt för jag gillar att klä mig och skulle vara trevlans att dela med mig. Har fått en helt ny hobby; träning. Håller på med pilates (sök upp blogilates på youtube) och idag ska jag och mor min prova ett gym enbart för tjejer. AWESOME! Har gymmat på Eriksdalsbadet förra året. Men det var så stort och så många buffliga män som tog plats. Ska därför bli intressant att prova där. Plus att man får en goodiebag när man går dit första gången. Ohooo :D
Tänkte skriva mycket mer än detta men det får bli. Vem läser ens?
 
hejråå

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0