En människa man måste respektera.

En människa som vill ha Klaine forever.
De kanske inte är så lika Blaine och Kurt på riktigt men det är så genialiskt att det inte är klokt.
Jag har gått och blivit desperat av allt som har med Klaine att göra (Klaine är då paret Kurt och Blaine från serien Glee). Jag och Ina skickar bilder på kik till varandra och skriver typ: "JAG VILL DÖÖ KLAINE ÄR INTE PÅ RIKTIGT </3" Och sådant...
Tjejen som gör de här fantastiska bilderna finns här: http://muchacha10.deviantart.com/
Det där var bara några :) Klicka på de små för att se större :D

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0