Konsten att slösa tid

Askul att träffa Kj :D Vi gjorde inte så mycket egentligen. Ingen ville vara hemma hos sig själv så vi gick typ. Till mcdonk och sen i skrapan. Egentligen pratade vi mest. Om politik, glee, gamla klasskarmater (vi gick i paralellklass förut.. eller nu med egentligen men en ny skola) fjortisar. Allt möjligt. Jag köpte en pytteliten cupcake som var svart. Lakrits var det. Med hallonfrosting. FATTA GÖTT!! När jag kom hem så såg jag på The Glee Project.. för första gången :D. Det var bra. Ska fortsätta med det. HEJDOOO


keeeeiii?!?!??2+!? ;pp;pp;p;pppp HAHA LOL FJORRESNORRE




fett gaaay halsband asooo. Gjorde den när jag var liten. AAAW A CUTE LITTLE GAYSHIPPER



NOTERA: första dagen på typ sådär någon vecka att jag sminkat mej. KÄNNS FETT!! WHOOP WHOOP

UPD: Rubriken var inte för att jag slösa tid på Kj utan på the glee project!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-08-02 @ 19:56:42
URL: http://blogofphoto.webblogg.se/



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0