LANDÖT :D

Helå. Förlåt för att jag inte uppdaterat :( tänkte att jag kunnat mobilblogga men icke sa nicke. Min mobil har helt förlorat meningen med 3g. Haft "ingen service" i två dagar och nu har jag inget 3g istället...

Så nu sitter jag här och väntar på syrran och Miki. DE OCH GLEEBOXEN (andra). Göööött.
Hoppas de kommer snaart :>
Snaaaart åker jag till France bitches. ;) usch nej tar tillbaka det där. Ogillar stort när folk säger bitches på det sättet. Ni kommer bli bra med uppdaterade när jag är där. Och inläggen kommer bli asbra. Det vet jag (för jag har gjort de hihihi) men ingen annan vet det hihhihi.
KLAAAINE. var tvungen, sorry.



Skönaste klassen<3 några av oss iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

men blogg.se appen funkar inte för nån alls.... :C

så det har nog inget med ditt internet att göra.. D:

2012-07-06 @ 17:30:35
URL: http://squeezedsoul.blogg.se/



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0