Ska ni se finalen?

Några påstod att Spanien och Tyskland skulle stå i final  men det blev som jag trodde - och hoppades!
Spännande. Ska ni kolla? Det vet jag iallafall att Alex ska ;) Och hon vet jag hejar på Spanien. Själv tror jag att jag håller tummarna för Italien. Även fast jag tror att de blir krossade...

Varje gång det är något EM/VM i fotboll blir jag intresserad av det. Jag glömmer bort hur kul det är att följa matcher. :)
Har gjort några tidsinställda inlägg. OMG KAN INTE VÄNTA :D Hoppas ni gillar de. det är mindre än två veckor kvar nuuu hihih längtar!
Jag har gått och fått Flätboost. Två flätor just. Sover med det på natten och allt...

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0