Frulle

Ligger i kökssoffan och tar det lilla lugna. Läser Dn söndag med Plura! Älskar honom. Så snäll verkar han. Har ätit god frukost. Mamma kom hit och åt lunch. Jag fick en bit av lax och Philadelphia mackan. Gott. Sedan åt jag vaniljyoghurt med onyttigaste flingorna "Frostiga Flingor". Mamma/pappa skulle aldrig köpa såna åt mig självmant men Fredrika och de köpte det när de var på landet. Så lämnade de kvar paketet till mig :D. Igårkväll gjorde jag två tidsinställda inlägg. De vart fab. ;) Snart kommer Ina och vi ska se på Glee.


Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0