Sms:ar med Mathilda till ljudet av regn som slår mot fönstret.

Nu har jag bytt blogg för evigt. Nej kanske inte men nästan ju!! Min förra blogg (dinmile.weebly.com) är inte alls borttagen. Dumt att ta bort gamla bloggar ju! Kan va skitkul när man blir äldre. Älskar känslan av att sitta med stilmallen/kodmallen och bara rocka loss. Det kunde man inte på samma sätt på weebly :/. Klockan är halv ett och ja.. Jag ligger här i sängen (misstolka inte snälla ni). Druckit lite te. Och sms:ar med Mathilda. Imorgon ska jag till mormor i Uppsala.. Ganska tidigt för den delen :O. Så borde sova. När jag kommer hem eller om jag tar med en dator dit så kan jag blogga lite mer om mej. :D hörs imorrn då. Godnatt<3


Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0