tio små flätor

såg på tv och hade tråkigt. Så jag började fläta mitt hår. I smala fina flätor. Vissa går runt i såna med hela håret men jag tycker varken det är snyggt eller har ork att fläta många. :P Det började med en, sedan två, sedan tre och så vidare och så vidare. Tillslut så vart de 10. Vilket ni kanske förstår på grund av rubriken. Har lyssnat på Ella Fitzgerald (grym jazzsångerska) och städat mitt rum.



Nu måste jag dra. För jag ska ju göra något åt mitt liv imorgon. Snart är det ju midsommar. Va ska ni göra då? Själv är jag på landet som alltid med mor, far och några kompisar till oss plus deras två söner (14 år) och dotter (11?). Jaaaaaaa........ känner mig lite halvskeptisk till det hela. Men det blir nog bra..
Imorgon kanske jag drar till biblioteket och lämnar tillbaka cd-skivor. Men hoppas jag hittar någon att va med för det här sommarlovet blir fan tråkigt utan att hitta någon att vara med.
Nån som vill?!??! Sms:a mig.

Kommentarer
Postat av: Selma

heeeeeeeeej!! jag har ny blogg hö hö hö :)

2012-06-19 @ 21:10:01
URL: http://kanskeselma.blogg.se/



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0