Tja. 'Zup?

i brist på andra rubriker..

Ligger i sängen (please don't take that as it sounds like) med mors cumputta. dator. alltså. Dricker tee. Eller för att vara helt ärlig är det uppdrucket.. :( Är ni också såna som på dagen är fett lata och bara vill se på (glee) tv och film eller bara slappa. Men på kvällen kommer på allt grymt man borde gjort på dagen, så slutar det med att man gör det ända in på natten och sedan inte kan sova? Sån är jag iallafall..

Ina och jag har umgåtts hela veckan x) I måndags: Såg klart avsnitten som hon inte sett av Glee. Spelade sims 2 HELA dagen.... akward. Vi gjorde två gleefamiljer och Klaine å allt och ÅÅÅÅH <3<3<3<3 I tisdags: spelade lite sims :') Vi gjorde något annat med men det har jag helt glömt bort D: Igår: Vi... vi.. spelade sims. Tror jag :O Minns faktiskt inte hahaha. Sen så tränade vi. Och idag så har vi vart hos henne och (don't tell my mother) bara sett på film och tv. Till middagstid .____. Imorgon ska vi först ses hon och jag sedan ska jag till grönan för att ta farväl av Estella, en kompis, som flyttar tillbaka till Mexico på lördag :/ det blir hon, jag och Evelina, en annan kompis. Och så Evelinas vuxna kompis. Han jobbar där xD
Sedan på kvällen ska Ina sova hos mäj :D MYYS


inas nagellack. much swagger huh?


myser i min sparkdräkt.



Picture
Så ser den ut :) nån månad gammal bild.. Nu ska jag förbereda ännu ett tidsinställt åt er :D *duktig*


Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0