SÅRI

Sorry för dålig uppdatering. Har gjort så jäkla mycket i veckan bara :(

IMORGON DRAR JAG!!! UEEEEEEHOOOOO!!
Fick reda på att det finns internet i lägenheten i paris. Haha lool. Blogg.se appen funkar inte för mig just nu (har uppdaterat den och laddat ner den igen.) Så vi får se om jag kan uppdatera. Men har gjort tidsinställda till alla dagar ändå ;). Har ni instagram så kan ni följa mig: @teaterbarnethellberg där kommer jag nog kunna slänga in lite bilder :D Så kommer jag fota också ;)
Så går det om man snor min mobil, Miki.
Senaste bilden va från idag då jag sa farväl till min FinaIna :(
Kommer inte ses på tre veckor :'(
KOMMER TILLBAKA DEN 22:A JULI. HAR GJORT ASBRA TIDSINSTÄLLDA SÅ GÅ IN HÄR ÄNDÅ.

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0