Skolavslutningen

hej

tänkte visa bilderna från skolavslutningen. Bättre sent än aldrig va?
Det var jättemysigt och vi hade astrevligt. Men det ösregnade också. Det var ju liiite fail. Men vi hade trevligt. Sen drog jag hem till Tora och vi såg på Beck. Trevlans.
13 Juni 2012


Freya och en glad Elin.
bildsalen.
graciösa alex
suddiga elin
Torus
En glad flicka som fick stipendium. Mormor (jag) stolt.
fasiken vad det regnade.
från vänster: Elin, Jag, Tora, Alexandra, Estella, Evelina.
vi köpte pizza, läsk och fika som vi åt i lusthuset i vitabergsparken. Vi ska fortsätta med det varje sommarlov och ska ta en sådanhär bild! :)

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0