Tidsinställt.

Nu sitter jag förmodligen på ett flygplan mot Paris.

Vad ska vi göra där. Jo först är vi i Paris i fyra dagar. Första dagen så är det Frankrikes Nationaldag vilket är en väldigt stor högtid för de flesta fransmän. Vi ska träffa en kompis som heter Pino och mest ta det lungt, eftersom vi var tvunga att vakna så himla tidigt imorse och kommer vara trötta. Andra dagen kommer någon av oss bestämma vad vi ska göra, låt oss säga att det är jag. Då kommer jag vilja shoppa och gå till Le bon Marche som Alexandra tipsat om. Skulle också (även hennes tips) vilja åka på en guidad busstur genom staden. Lite intressant sådär. Men mest shoppa ♥o♥. På mammas dag så kommer hon säkert vilja gå i parker .____. hon är ju landskapsarkitekt. Men jag är ganska van vid det. Och på pappas dag, jag vet inte.. Lite svårt med honom. Den femte dagen så åker vi till Giverny som är en timme utanför Paris. Till Monets trädgård. Ska bli fett för jag tycker han är en jäkla bra konstnär. En av mina favoriter. Vi kommer bo på ett mysigt bed and breakfast som kallar sig Forest farm. hihi sött ♥ Verkar urmysigt. Sedan åker vi tåg mot söder och stranden. Vi kommer bo i två dagar på ett hotell med pooool och 150 meter till stranden. Kommer sola skiten ur mig. Och bada skiten ur mig ;). Sedan vet jag inte vart vi ska riktigt. I skrivande stund har vi inte riktigt bestämt det än.
Kommer göra några till tidsinställda åt er. Men hoppas på att kunna uppdatera under resan. Lite åtminstone :o. TÄNK OM FAR ELLER MOR TAR MED DATORN (Hoppas hoppas)!! Annars; följ mig på instagram, hoppas på att hitta wifi nånstans! Jag heter: teaterbarnethellberg
HA DET GÖTT

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0