And we live in a beautiful world.. yeah, we do. Yeah, we do.

HEJ! Är glad och har ätit glass som jag och Tove köpt på Lidl (med appen Rabble; fuck yeah 15 pix)
Ska träffa Ina snart misstänker jag :D Skulle vilja se Glee men får nog inte för mathilda :<
Dagens outfit ~ det e fan kul att lägga upp det varje dag! Ville bara säga att på tisd. och torsd. så har jag datafritt, men eftersom det snart e sommarlov så kan jag lägga upp då.. Efter den 13e alltså ;) Imorgon så tar min student kusinen nej menar kusin studenten :P:P:P. Kan alltid mobilblogga då :D



glad tjej, bra dag!

Sneekopeeko på skolavslutningsklänningen. Visar den senare :D






/Sweater Mum made it :D/Jeans Cheap Monday/Ice Cream Lidl/Dress Beyond Retro (you'll se it more soon)/


god är den (åt ju inte upp den). Prisvärt (25 kr. Men fick den ju för tralalala 15!!)

GO LIDL

Kommentarer



Vad heter du vackra skapelse?:
För att minnas dig

E-postadress: (bara mellan dej å mej)

Har'u blogg?:

Välkommen att kommentera. Observera dock att jag raderar reklam för tävlingar eller meddelanden som "vad gör du idag?" även elakheter tas bort. Jag ser ju din IP adress så du är inte så anonym som du tror.:

Trackback
RSS 2.0